منتديات بحر الجيتارا التعليمية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت

ERROR floyd
moslims
6 مشترك

اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت Empty اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت

مُساهمة من طرف moslims الأربعاء مايو 27, 2009 7:32 am

السلام عليكم

لن اطيل عليكم الى عشاق برنامج الجيتار برو كل عازف يحب هذا البرنامج اكيد عنده بعض الاغانى العربية التى كتبها او حملها من النت فلما لا نتشارك بما لدينا فهو برنامج سهل يعلمك التاب والنوته بنفس الوقت بالاضافه الى طريقه عزف النوته من يوافق يصوت وسأبد بما لدى وعلى فكره بحثت على النت ولم اجد موضوع مماثل منتظر ردودكم وياريت المشرف يثبت الموضوع

Zagazig_vet@yahoo.com

moslims
جيتارا جديد
جيتارا جديد

ذكر

اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت Empty رد: اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت

مُساهمة من طرف ERROR floyd الخميس مايو 28, 2009 7:38 pm

وعليكم السلام ...

والله يا اخ moslims.. انا مش من عشاق البرنامج ده نهائي ..وكمان مش بحبزه.. لان التاب مش محتاج لبرنامج يعلمك النوته ماشيه ازاي عليه..وكل الي بيعملهولك ال guitar pro.. انه زي slomo director. عشان العازف يمشي وراه.. و ف بعض الاحيان بيلخبطك لانه برنامج و ماشي systmatic.. انا لعبت شويه معاه..بس اكتشفت اني احسن من غيره كتير .. الفكره بس انك تتعلم ازاي تقرا tab مظبوط و صح ..وتركز جامد ف ال TAB keys... وهتلاقي انك احسن بكتير من العزف ورا guiatr pro.. ف النهايه دي وجهات نظر .. بس ده رايي الخاص و كمان راي ناس كتير من الي علمتهم ازاي يعرف يقرا TAB .. و ازاي يمشي ورا اللحن والنوته..
مع العلم ان مش كل حاجه هتعزفها ..او مش كل اغنيه او مقطع او لحن . هيكون ليه guitar pro...
ف اغلب الاحيان مش بتلاقي على النت....

وبعدين بجد يا شباب . هو امتى بقى الواحد هيقدر يعتمد على ال tab بس ؟؟؟
ERROR floyd
ERROR floyd
جيتارا
جيتارا

ذكر

اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت Empty رد: اقتراح موضوع مثبت لاغانى جيتار برو العربية ارجو التصويت

مُساهمة من طرف dara985 الخميس أغسطس 20, 2009 2:12 pm

والله الفكرة حلوة نسبيا بس انا عم بعزف غربي لحد الان
مع ذلك فيني اساعدكم بتنويط شوية اغاني على هالبرنامج

dara985
جيتارا جديد
جيتارا جديد

ذكر

مُساهمة من طرف kemo92 السبت يناير 23, 2010 12:08 pm

هى الفكره مش بطالة خال بس أنا مش فاهم بالضبط المكلوب مننا إيه أرجو التوضيح
يس أنا موافق

kemo92
جيتارا موهوب
جيتارا موهوب

ذكر
العمل/الترفيه : كلية التجارة
المزاج : عال العال

مُساهمة من طرف ibraham الثلاثاء أكتوبر 22, 2013 1:51 pm

Hi
is it possible to learn arabic music and guitar pro 6

greet
ibrahim

ibraham
جيتارا جديد
جيتارا جديد

ذكر

مُساهمة من طرف فلامنغو الجمعة فبراير 28, 2014 12:24 pm

والله بتصور هي فكرة رائعة جداً لأن معظم عازفي الجيتار يستخدمون جيتار برو ولديهم نشاطهم الخاص في كتابة العديد من الأغاني وأنا أجد أن هذا مشروع رائع للغاية وكل واحد خطر بباله هذا الأمر بكل تأكيد . أنا لدي الكثير من الأغاني كتبتها

فلامنغو
جيتارا جديد
جيتارا جديد

ذكر

- مواضيع مماثلة